В студії програми «Вичерпно» депутат Черкаської міської ради Іван Сухарьков чимало наговорив про черкаський водоканал та його керівника Сергія Овчаренка.

Наприклад:

«За останній час тариф на послуги, що надає водоканал піднявся на 30%. Плюс введено абонплату у розмірі 21 грн»

Які ще 30%?! Тариф на централізоване водопостачання та водовідведення на 2021 рік, в порівнянні з 2020 роком, зріс в середньому на 12,6%. Національна комісія провела коригування тарифів через підвищення вартості електроенергії, зростання рівня прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати, збільшення витрат на очистку стічних вод ПрАТ «Азот» та інше.

Щодо абонплати. Перед тим, як в прямому ефірі говорити, що це «жах», пан Сухарьков, як депутат, повинен був розібратися у ситуації та донести до мешканців міста не свою суб’єктивну думку, а правду.

Абонплата завжди була однією зі складових тарифу, але після змін у законодавстві її довелося вивести в окремий платіж. Гранично допустимий розмір затверджений КМУ 31,19 грн, але для мешканців міста Черкаси вона складає лише 21,19 грн. Це не «хотєлки» директора підприємства чи когось із фахівців, це вимога законодавства, яку ми ЗОБОВ’ЯЗАНІ виконувати!

«За результатами перевірки Держаудитслужби виявлено «порушень» на суму АЖ на 144 млн грн, з яких 76 млн грн недоотриманого прибутку»

В ЧЕРГОВИЙ РАЗ пояснюємо, що ця «намальована» сума – це суб’єктивна думка аудитора! Відповідно до офіційної вимоги контролюючого органу, КП «Черкасиводоканал» повинен усунути «порушення» на суму 6 млн грн. Однак з жодним пунктом фахівці підприємства категорично не згодні. Тому це питання розглядається в судовому порядку. І лише суд може поставити остаточну крапку щодо наявності чи відсутності «порушень».

Щодо 76 млн грн недоотриманого прибутку. Це повний абсурд! Мова йде про різницю між обсягами води, зазначених у квитанціях споживачів, та переданому об’єму стічних вод на очисні споруди, що обліковується приладами обліку. На суб’єктивну ДУМКУ аудитора, цю різницю підприємство повинно було донарахувати споживачам. Тобто ми повинні були нарахувати кожному мешканцю додаткові куби, які вони не використовували. Зазначимо, що це протизаконно. Є нормативні документи, які чітко регламентують методику нарахування за спожиті послуги!

Звертаємо увагу, що у вимозі Держаудитслужби щодо усунення «порушень» цього пункту Н Е М А Є.

«Ми дотуємо прибуткове підприємство, яким неефективно управляють»

Фінансові проблеми підприємства, які є загальними для усіх водоканалів України, э наслідком систематичного недоотримання коштів через збиткові тарифи та невиконання державою своїх зобов’язань щодо компенсації різниці в тарифах, а не вина керівника!

Щодо неефективного управління.

Таких фахових та ефективних керівників як Сергій Овчаренко, ще треба пошукати! Його цінують як на державному рівні, так і за кордоном.

Під час ефіру також пролунало порівняння між управлінням «Черкасиводоканалом» з черкаським зоопарком

Як взагалі можна порівнювати зоопарк з підприємством критичної інфраструктури?! Крім того, зоопарк та інші підприємства працюють у ринкових умовах та за ринковими цінами, на відміну від водоканалу, який працює в ринкових умовах, але за регульованими цінами.

0 Відгук

Залиште свій відгук

Хочете долучитися до обговорення?
Спробуйте!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *