Для покращення інформування споживачів про діяльність КП «Черкасиводоканал» ми оновили офіційний сайт підприємства. Інтернет-ресурс став більш зручним у користуванні та має додаткові корисні та цікаві рубрики.

Зокрема, на сайті розміщена інформація щодо тарифів, плати за абонентське обслуговування, повірки засобів обліку води, результати лабораторних досліджень якості питної води, новини, контакти та багато іншого.

Споживачі можуть ознайомитися з усіма сервісами для передачі показників лічильників води, та обрати для себе найзручніший варіант.

У разі вибору особистого кабінету, після реєстрації абоненти отримають доступ до актуальної інформації за своїм особовим рахунком та зможуть сплачувати за спожиті послуги через платформу Приват24 карткою будь-якого банку.

На головній сторінці розміщено декілька інтерактивних карт. На першій щодня оновлюється інформація щодо проведення ремонтних робіт з/без обмеження водопостачання. Інші карти наповнені інформацією про центри обслуговування споживачів, продаж доочищеної питної води (адреси, графік та вартість) та місця розміщення питних фонтанчиків й міських водограїв.

У разі необхідності консультації спеціаліста підприємства, на сайті можна знайти усі необхідні телефонні номери структурних підрозділів із зазначенням напрямків роботи кожного з них.

Також працює «Зворотній зв’язок», де можна залишити повідомлення. Питання опрацюють та направлять компетентну відповідь на зазначену споживачем електронну пошту.

Підприємство спрямовує максимум зусиль для покращення обслуговування споживачів. Якщо у вас є зауваження чи пропозиції щодо вдосконалення офіційного сайту, пишіть нам в рубриці «Зворотній зв’язок», або на електронну пошту ck_vodokanal@ukr.net. Нам  дуже  важлива ваша думка.

1 reply

Залиште свій відгук

Хочете долучитися до обговорення?
Спробуйте!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *