Для покращення комунікації між КП «Черкасиводоканал» та споживачами послуг централізованого водопостачання та водовідведення, в call-центрі підприємства запрацював багатоканальний та безкоштовний номер телефону 0 800 300 410.
В телефонному режимі можна отримати інформацію про:
- оплату та заборгованість;
- порядок встановлення лічильника та укладення договорів на послуги водопостачання та водовідведення;
- порядок пломбування/розпломбування лічильника;
- зміну власника в обліковій картці (переукладення договору з новим власником);
- зміну кількості зареєстрованих у помешканні осіб тощо.
Через багатоканальний номер також можна передати показники лічильників води, що слід робити щомісяця з 25 по 30 (31) число.
Call-центр працює:
З 1 по 24 число:
Пн.-чт з 8:00 до 17:00 год
Пт. з 8:00 до 16:00 год
Обід з 12:00 до 12:48 год
З 25 по 30 (31) число:
Пн.-чт з 8:00 до 20:00 год
Пт. з 8:00 до 19:00 год
Без обіду
Останню суботу місяця:
З 8:00 до 15:00 год
Без обіду

Залиште свій відгук
Хочете долучитися до обговорення?Спробуйте!