Для покращення комунікації між КП «Черкасиводоканал» та споживачами послуг централізованого водопостачання та водовідведення, в call-центрі підприємства запрацював багатоканальний та безкоштовний номер телефону 0 800 300 410.

В телефонному режимі можна отримати інформацію про:

  • оплату та заборгованість;
  • порядок встановлення лічильника та укладення договорів на послуги водопостачання та водовідведення;
  • порядок пломбування/розпломбування лічильника;
  • зміну власника в обліковій картці (переукладення договору з новим власником);
  • зміну кількості зареєстрованих у помешканні осіб тощо.

Через багатоканальний номер також можна передати показники лічильників води, що слід робити щомісяця з 25 по 30 (31) число.

Call-центр працює:

З 1 по 24 число:

Пн.-чт з 8:00 до 17:00 год

Пт. з 8:00 до 16:00 год

Обід з 12:00 до 12:48 год

З 25 по 30 (31) число:

Пн.-чт з 8:00 до 20:00 год

Пт. з 8:00 до 19:00 год

Без обіду

Останню суботу місяця:

З 8:00 до 15:00 год

Без обіду

0 Відгук

Залиште свій відгук

Хочете долучитися до обговорення?
Спробуйте!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *