Передача показників лічильників води

Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення – необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число. З метою покращення обслуговування споживачів, ми розробили для фізичних та юридичних осіб декілька сучасних сервісів, завдяки яким вони можуть швидко та зручно надати нам інформацію.

Фізичні особи (населення)

Фізичні особи (населення) можуть оперативно передати нам показники квартирних засобів обліку води завдяки наступним ресурсам: Viber бот, Telegram бот, особистий кабінет споживача та колцентр.

Viber-бот КП «Черкасиводоканал»

Щоб під’єднатися до бота – відскануйте QR-код, який розміщений на зображенні , або перейдіть за покликанням на Вашому мобільному пристрої

viber://pa/info?uri=che_vodokanal

Скориставшись одним із варіантів, Ви під’єднаєтесь до Viber-бота КП «Черкасиводоканал», до якого буде перенаправлено автоматично.

Натиснувши вкладку «Повідомлення», Ви побачите привітання.

Далі, користуючись підказками Viber-бота, введіть показники водомірів.

Ознайомитися з інструкцією можна нижче 

Telegram-бот КП «Черкасиводоканал»

Відкрийте мобільний додаток Telegram, у рядку «Пошук» напишіть «КП Черкасиводоканал» та оберіть канал з відповідною назвою. Після вибору боту – відкриється діалог, який слід активувати, натиснувши кнопку «Restart».

Увійти до бота також можна за покликанням https://t.me/che_vodokanal_bot  – натисніть та розпочніть діалог з ботом.

Або відскануйте QR-код, який розміщений на зображенні .

Ознайомитися з інструкцією можна нижче 

Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал»

(фізичні особи)

Щоб розпочати користуватися сервісом – необхідно пройти реєстрацію, після чого Ви отримаєте можливість передавати показники водомірів за декількома особовими рахунками та миттєво сплачувати за отримані послуги водопостачання та водовідведення, не виходячи з дому. Також Ви зможете переглядати діючі тарифи, наявний баланс та всю історію платежів.

Для реєстрації натисніть тут

Інструкція тут

Колцентр КП «Черкасиводоканал»

тел.                                                                                    Графік роботи call-центру:

0-800-300-410                                                                пн-чт — з 8.00 до 17.00
(0472)37-72-04,                                                              пт — з 8.00 до 16.00

54-36-45,
63-38-35,
54-49-76,
093-360-49-21,
050-384-63-85

Юридичні особи (підприємства)

Юридичні особи (підприємства) можуть передати показники засобів обліку через такі ресурси як: особистий кабінет споживача, мобільний додаток Viber та по телефону.

Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал»

(юридичні особи)

Особистий кабінет споживача (юридичні особи) – це безкоштовний веб-сервіс, за допомогою якого Ви зможете отримати всю інформацію щодо Вашого особового рахунку. Ви зможете бачити та контролювати наступну інформацію: споживання, терміни повірки лічильників, нарахування за водопостачання та водовідведення, а також передавати показники засобів обліку та сплачувати за спожиті послуги карткою будь-якого банку через платформу Приват24.

Для початку роботи з вебсервісом Вам необхідно заповнити заявку, зробити це можна ТУТ.

Після опрацювання нашим спеціалістом Вашої заявки, на зазначену Вами електронну адресу буде надіслано логін та пароль для авторизації в особистому кабінету.

Мобільний додаток Viber

Також передати показники лічильників Ви можете через мобільний додаток Viber за номерами:

Телефони тільки для ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!

(063) 126-55-10

(093) 081-43-21

По телефону

Передати показники лічильників, або отримати консультацію спеціаліста – можна за наступними телефонами абонентського відділу (промисловість):

Телефони тільки для ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!

(0472) 37-71-54

(0472) 31-95-04

(0472) 37-61-01

(063) 126-55-10

(093) 081-43-21

(093) 349-36-18

Графік роботи:

Пн. – чт: з 8:00 до 17:00 год;
Пт.: з 8:00 до 16:00 год;
Обідня перерва:
з 12:00 до 12:48 год