Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число. Швидко та зручно надати інформацію Черкасиводоканалу можна завдяки наступним сервісам: Viber-бот, Telegram-бот,особистий кабінет на офіційному сайті та call-центр.

Viber-бот та Telegram-бот КП «Черкасиводоканал»

Viber-бот

Щоб під’єднатися до бота відскануйте QR-код, який розміщений на зображенні, або перейдіть за покликанням на вашому мобільному пристрої viber://pa/info?uri=che_vodokanal

Скориставшись одним із варіантів, ви під’єднаєтесь до Viber-бота КП «Черкасиводоканал», до якого буде перенаправлено автоматично.

Натиснувши вкладку «Повідомлення», ви побачите привітання.

Далі, користуючись підказками Viber-бота, введіть показники водомірів.

Ознайомитися з інструкцією можна ТУТ

Telegram-бот

Відкрийте мобільний додаток Telegram, у рядку «Пошук» напишіть «КП Черкасиводоканал» та оберіть канал з відповідною назвою. Після вибору боту відкриється діалог, який слід активувати, натиснувши кнопку «Restart».

Увійти до бота також можна за покликанням https://t.me/che_vodokanal_bot – натисніть та розпочніть діалог з ботом.

Або відскануйте QR-код на зображенні.

Ознайомитися з інструкцією можна ТУТ

Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал»

Щоб розпочати користуватися сервісом необхідно пройти реєстрацію, після чого ви отримаєте можливість передавати показники водомірів за декількома особовими рахунками та миттєво сплачувати за отримані послуги водопостачання та водовідведення не виходячи з дому. Також Ви зможете переглядати діючі тарифи, наявний баланс та всю історію платежів.

Для реєстрації натисніть тут

Інструкція тут

Call-центр КП «Черкасиводоканал»