Передавати показники за секунди, миттєво оплачувати послуги водопостачання та водовідведення, контролювати споживання води… А ще – переглядати наявний баланс та всю історію платежів. І це все – не виходячи з дому. Фішки цього зручного сервісу, який пропонує ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПОЖИВАЧА, вже оцінили тисячі містян. І зареєструватися в цьому безкоштовному помічникові – можна теж за лічені хвилини. Далі ми розкажемо як це зробити та які найпоширеніші помилки та проблеми при реєстрації та користуванні можуть виникати.
Як зареєструватися?
Пройти реєстрацію дуже просто – завдяки інструкції, яка є на сайті КП «Черкасиводоканал». Для цього натисніть у віконечку «Особистий кабінет» – «Почати реєстрацію». ДЕТАЛЬНУЮ ІНСТРУКЦІЮ ВИ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ТУТ
Чому я не можу зареєструватися?
Сервіс надзвичайно простий і зручний. І, зазвичай, неможливість зареєструватися – пов’язана саме з простими технічними помилками.
Серед них такі:
- Ви ВЛАСНОРУЧ прописуєте назву вулиці, а не обираєте із запропонованих варіантів. ВАЖЛИВО: Вулицю і будинок при реєстрації слід обрати із варіантів, які пропонує ПРОГРАМА. Наприклад: якщо Ви проживаєте по вулиці В’ячеслава Чорновола, напишіть В’ячеслава і перед вами відразу з’явиться список вулиць, назва яких так починається. Виберіть потрібну Вам вулицю зі СПИСКУ. Аналогічно і з номером будинку.
*** УТОЧНЕННЯ: Мешканцям приватного сектору не потрібно заповнювати це поле (номер квартири), за винятком, коли приватне домоволодіння поділено на частини.
- Ви прописуєте стару назву вулиці, якої вже немає у переліку. ВАЖЛИВО: Перевірте правильність назви Вашої вулиці і спробуйте знову.
- Ви прописуєте скорочену назву вулиці, а не повну. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що необхідно писати ПОВНУ офіційну назву вулиці, а не скорочену (офіційна назва зазначена в квитанції на оплату послуг).
- Ви прописуєте назву вулиці НЕ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. Переконайтеся, що на Вашій клавіатурі ввімкнена потрібна мова.
- Ви прописуєте назву вулиці ВЕЛИКИМИ, а не звичайними літерами. ВАЖЛИВО: При введені назви вулиці CAPS LOCK має бути відключеним.
- Ви ввели некоректні дані особистого рахунку. Перевірте цифри, які вказані на квитанції ще раз.
- Ви ввели некоректну/недіючу пошту. Використовуйте адресу своєї ДІЮЧОЇ електронної пошти (до якої Ви маєте доступ). Саме на цю адресу вам надійде лист для активації доступу до системи.
- Ви вигадали неправильний/недостатньо захищений пароль. Згідно інструкції, пароль має бути не менше 6 символів. Зверніть на це увагу!
Чому я не можу зайти в особистий кабінет, хоча я вже зареєструвався?
- Ви ввели некоректний логін або пароль. Перевірте дані перед введенням ще раз. ВАЖЛИВО: за логін Вам слугує номер телефону, який Ви вказували при реєстрації. Слід запам’ятати, який саме номер Ви використовували, якщо у Вас кілька номерів телефону.
- Ви ввели дані не ТІЄЮ мовою або ВЕЛИКИМИ літерами. Переконайтеся, що ввімкнена потрібна вам мова та відключений CAPS LOCK.
- Ви неправильно обрали опцію фізична/юридична особа. Передивіться ще раз, чи «галочка» стоїть в правильно обраній поділці форми.
- Перевірте, яка мова зараз обрана. Можливо, Ви вводите пароль не на тій розкладці клавіатури.
Чому я не можу передати показники через особистий кабінет споживача?
- Ви ввели некоректні дані показників. Перевірте цифри ще раз.
- Для відправки показників у сервісі важливо (після їхнього занесення у форму) натиснути кнопку «НЕ ЗАПЕРЕЧУЮ». Не забувайте це робити щоразу для відправки даних по показниках.
Корисні підказки
Якщо Ви просто забули пароль або не можете авторизуватися – для відновлення чи зміни паролю скористайтесь опцією “Забули пароль” і слідуйте за підказками далі. Зверніть увагу, що лист про зміну паролю у Вашій електронній пошті може потрапити до папки «Спам».
***
Також Ви можете отримати допомогу з цих та інших питань за телефоном call-центру КП «Черкасиводоканал» 0-800-300-410.
Також нагадуємо, що Ви можете передати показники лічильників іншими зручними для ВАС способами. ПРО ВСІ ВАРІАНТИ – читайте ТУТ
Дякуємо за увагу!
Залиште свій відгук
Хочете долучитися до обговорення?Спробуйте!