Працювати в умовах війни комунальникам – нелегко. Про це ми вже не раз писали у своїх статтях і дякували нашим героям за їхню важливу працю. У цій же публікації ми хочемо детально розповісти, як впливає кожен новий блекаут на роботу КП «Черкасиводоканал» і як доводиться щоразу заново відновлювати штатну роботу та водопостачання у місті.
«Після кожного відключення електричної енергії – порушується гідравлічний режим системи водопровідного господарства. Внаслідок цього виникають десятки пошкоджень трубопроводів – магістральних, внутрішньоквартальних, внутрішньодворових мереж, – пояснює Іван Сухарьков, директор КП «Черкасиводоканал».
Так, наприклад, критичних ситуацій з повним знеструмленням об’єктів підприємства за період війни зафіксовано – 3 випадки (31.10.22 року, 23.11.22 року та 16.12.22 року). На відновлення штатної роботи підприємства та звичного режиму водопостачання міста після таких аварійних ситуацій потрібно не менше 6-8 годин. Кількість пошкоджень на водомережах, зафіксованих після відновлення електро- та водопостачання, складає від 8 до 15 одиниць за кожен випадок відключення (!).
Варто зазначити, що навіть під час відсутності електропостачання, підприємство забезпечує роботу системи водовідведення міста за допомогою власної генерації. А щоб повернутися до звичних режимів подачі води – доводиться прикладати чималі зусилля. Відключення світла і зупинка насосних станцій, а потім їх відновлення – це не просто «натиснув кнопку і вода з’явилася»… Після кожного відключення потрібно виконувати складні та тривалі відновлювальні роботи на мережах та об’єктах. Треба усунути пориви трубопроводів, провести ревізію обладнання підвищувальних насосних станцій за місцем їхнього розташування, а їх 46 в різних кінцях міста… Іншими словами, це цілий комплекс відновлювальних робіт. І наші бригади працюють, незважаючи на час доби. Крім того, не можна не згадати, шо кожна така ситуація – це ще і чималі додаткові витрати на матеріали, додаткове навантаження на працівників, як фізичне, так і психологічне.»
Як можуть споживачі підтримати підприємство в такий нелегкий період? Звісно, вчасно надавати показники лічильників, а ГОЛОВНЕ – ВЧАСНО ОПЛАЧУВАТИ спожиті послуги. А під час блекаутів – економно використовувати воду і не навантажувати каналізацію.
Дякуємо за розуміння і підтримку!
Залиште свій відгук
Хочете долучитися до обговорення?Спробуйте!