Куди слід звертатися містянам, якщо немає холодної води, тиск води занизький або сталася аварія?

Всю необхідну інформацію, Ви можете отримати (та повідомити) за телефонами:

0800300410 обслуговування абонентів;

37-35-33 диспетчер, повідомити про аварію;

54-36-73 додаткові послуги.

Як дізнатися, де зараз тривають ремонтні роботи на мережах?

Дізнатися цю інформацію Ви можете, зайшовши на сайт КП «Черкасиводоканал». Внизу головної сторінки розміщена онлайн-карта вулиць з детальним описом, які саме ремонтні роботи зараз тривають у місті.

Там Ви також можете знайти адреси центрів обслуговування підприємства, пунктів продажу доочищеної води та водограїв/питних фонтанчиків.

Як передати показники?

З метою покращення обслуговування споживачів, ми розробили для фізичних та юридичних осіб декілька сучасних сервісів, завдяки яким вони можуть швидко та зручно надати нам інформацію.  

Детальну інструкцію, як це зробити і обрати найзручніший спосіб передачі даних, Ви можете знайти за цим посиланням.

В які терміни важливо передавати показники із водопостачання та водовідведення?

Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число.

В які терміни важливо сплачувати за послуги з водопостачання та водовідведення?

КП «Черкасиводоканал» щиро дякує споживачам за своєчасну оплату! Рахунки необхідно сплачувати до 20 числа поточного місяця.

Дякуємо за увагу!  

0 Відгук

Залиште свій відгук

Хочете долучитися до обговорення?
Спробуйте!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *