Куди слід звертатися містянам, якщо немає холодної води, тиск води занизький або сталася аварія?
Всю необхідну інформацію, Ви можете отримати (та повідомити) за телефонами:
0800300410 обслуговування абонентів;
37-35-33 диспетчер, повідомити про аварію;
54-36-73 додаткові послуги.
Як дізнатися, де зараз тривають ремонтні роботи на мережах?
Дізнатися цю інформацію Ви можете, зайшовши на сайт КП «Черкасиводоканал». Внизу головної сторінки розміщена онлайн-карта вулиць з детальним описом, які саме ремонтні роботи зараз тривають у місті.
Там Ви також можете знайти адреси центрів обслуговування підприємства, пунктів продажу доочищеної води та водограїв/питних фонтанчиків.
Як передати показники?
З метою покращення обслуговування споживачів, ми розробили для фізичних та юридичних осіб декілька сучасних сервісів, завдяки яким вони можуть швидко та зручно надати нам інформацію.
Детальну інструкцію, як це зробити і обрати найзручніший спосіб передачі даних, Ви можете знайти за цим посиланням.
В які терміни важливо передавати показники із водопостачання та водовідведення?
Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число.
В які терміни важливо сплачувати за послуги з водопостачання та водовідведення?
КП «Черкасиводоканал» щиро дякує споживачам за своєчасну оплату! Рахунки необхідно сплачувати до 20 числа поточного місяця.
Дякуємо за увагу!
Залиште свій відгук
Хочете долучитися до обговорення?Спробуйте!