Шановні споживачі! Як Ви знаєте, КП «Черкасиводоканал» робить усе можливе для того, щоб Ви отримували лише якісні послуги і доступ до інформації у зручному для Вас форматі. Тож, нагадуємо, що у нас на сайті Ви можете знайти онлайн-сервіси для швидкої передачі показників лічильників, інформацію про вартість і умови повірки лічильників і інші корисні підказки про послуги, які пропонує наше комунальне підприємство. Також, нагадуємо, що у нас працює багатоканальна гаряча лінія 0800300410 (безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів) для відповідей на ваші питання.
Якщо ж Ви хочете особисто завітати до нас на підприємство, то ми Вас чекаємо за адресою: вул. Г. Сагайдачного, 12 (абонентський відділ). Тут Вас зустрінуть наші фахівці. Про них, до речі, ми хочемо розповісти Вам далі у статті. Знайомтеся – це Наталія Гудзенко, одна із наших адміністраторок Служби обліку реалізації води і стоків (СОРВІС).Вона – перше обличчя, яке бачать споживачі, коли переступають поріг нашого абонентного відділу.

Обличчя водоканалу
«Я працюю адміністратором з грудня 2021 року. До того не одноразово бувала на водоканалі як споживач. Так, наприклад, отримувала консультацію перед тим, як встановити вдома лічильники. Надзвичайно порадував рівень обслуговування і комунікації працівників відділу, тоді і задумалася про роботу тут. Моя робота цікава, адже я постійно серед людей. За день спілкуюся із сотнею споживачів. Я перша, хто зустрічає гостей, люди підходять і говорять, яка саме в них проблема чи звернення, і далі я вже визначаю, чи можу допомогти самостійно чи залучаємо інших наших фахівців. Звертаються з різними питаннями: потрібна повірка лічильника, сталася аварійна ситуація, чому немає води, потрібно роздрукувати квитанцію, нарахування абонплати, чому така сума в квитанції тощо… запитань дуже багато і на всі надаємо відповіді, адже в цьому і полягає моя робота – допомогти людині отримати ту інформацію, за якою вона прийшла», – розповідає наша Наталія Гудзенко в перервах між прийомом громадян.
Адміністратор-психолог
«За освітою я психолог, тому мені, можливо, легше спілкуватися із нашими клієнтами. Люди приходять з різним настроєм, але ми ніколи не переходимо на сторону негативу, у будь-якому випадку ведемо діалог на професійному рівні. Якщо буває якась стресова ситуація, найкраще це про себе порахувати до 5, видихнути … і продовжити працювати. Наше завдання – максимально задовольнити споживача, щоб навіть якщо є негатив – він швидко перейшов у позитивний формат. Тут використовуємо секрет, як в бізнесі: «100 відсотків успіху», щоб клієнт залишився задоволений обслуговуванням. Звісно, до нас приходять і з подяками, часто пишуть слова вдячності у книзі відгуків, дуже приємно їх читати».

Дякуємо нашим споживачам, за те, що довіряєте нам і чекаємо Вас в абонентному відділу водоканалу: з понеділка по четвер з 8 до 17 години, у п’ятницю з 8 до 16.00 (обід з 12.00 до 12.48)!
І нагадуємо:
- Всі способи, як передати показники лічильників, Ви можете знайти за цим посиланням.
- Дізнатися вартість, терміни і умови встановлення і повірки лічильників Ви можете ТУТ.
- За цим посиланням Ви знайдете телефони наших відділів (і можете отримати необхідну Вам інформацію за вказаними телефонами, не виходячи із дому).
- А у рубриці «Послуги» на нашому сайті – Ви можете ознайомитися із усіма наявними пропозиціями і контактними даними по послугам, які пропонує наше підприємство.
З повагою, Ваш КП «Черкасиводоканал»!
Залиште свій відгук
Хочете долучитися до обговорення?Спробуйте!