1 жовтня 2022 року – наше комунальне підприємство відзначає 108-річницю з дня свого заснування. Від душі, вітаємо весь колектив із цим святом. Ми б хотіли подякувати кожному працівникові за сумлінну і корисну працю. Ви – справжні герої комунального фронту! А Вам, шановні споживачі і читачі, хочемо розповісти особливості, як змінилася робота підприємства під час війни.
Працюємо і під час повітряної тривоги…
Забезпечення безперебійного водопостачання, це – складний і відповідальний процес. І колектив КП «Черкасиводоканал» робить все можливе, аби всі споживачі у повному обсязі отримували лише якісні послуги. Виконувати це в умовах війни та під звуки сирен – нелегко, але колектив підприємства щодня із гідністю виконує цю місією із думкою про Вас, наші шановні споживачі! Ми запитали у самих працівників, як вони адаптувалися до нових умов роботи і які зміни ввели з початком війни. Найперше, ми поспілкувалися із Володимиром Ромашовим, начальником служби обліку та реалізації води і стоків про те, як змінилася робота відділу.

«Звісно, основне питання, на яке ми відреагували відразу – це питання безпеки, у нас є укриття для працівників і там ми також облаштували робочі місця для диспетчерів, операторів зв’язку та контролерів. Тому, навіть під час повітряної тривоги, ми можемо приймати дзвінки від населення, консультувати, організовувати виїзд бригад, а споживачі мають змогу – вчасно передавати показники лічильників».
Шквал дзвінків … не по темі

З початком війни роботи побільшало у всіх працівників підприємства. Адже, людей в місті стало більше. Ріст робочого навантаження відчули на собі і працівники центральної диспетчерської служби підприємства. Ми запитали в її керівника – Сергія Семененка: як змінилася кількість звернень від містян з настанням війни?
«Кількість звернень з аварійних питань – дійсно зросла, приблизно на третину. І найголовніше, що суттєво зросла кількість дзвінків, які не стосуються КП «Черкасиводоканал». Так:
- 1 місце займає питання: «А коли буде гаряча вода?» (водоканал займається забезпеченням лише холодного водопостачання та водовідведення – прим. редакції).
- 2 місце серед питань, які нам задають: «А коли приїде тролейбус?».
- 3 місце: «Чого немає світла…» тощо…
Але, ми любимо всіх наших споживачів, і завжди оперативно і з позитивом реагуємо на всі звернення і намагаємося допомогти» – із посмішкою розповідає пан Сергій.

Робота на благо людей – основне завдання і цеху мереж водопостачання і водовідвення. Його начальник Павло Литвиненко аналізує: «З початком війни в нас дійсно побільшало роботи, бо зросла кількість жителів міста. Відповідно, зросло і навантаження на мережі, збільшилась кількість засмічень каналізаційних мереж. А це означає, що побільшало роботи і в наших бригад. Тож, ми просимо мешканців, більш свідомо ставитися до водовідведення, не скидати сміття до каналізації, бо це не лише зношує мережі, додає роботи, а й може стати причиною екологічного лиха».
Життя і робота – до та після…
Також ми запитали заступника директора КП «Черкасиводоканал» Світлани Лісковець про те, як підприємство справляється із економічними викликами сьогодення.
«Економічні виклики дійсно є, зокрема дефіцит коштів, який пов’язаний із падінням рівня реалізації і зі зменшенням надходжень коштів та надходженням коштів із запізненням. Ми маємо розуміти, що водопідготовка потребує обов’язкових витрат і заходів. Ми маємо купувати реагенти, енергоносії, потрібні чималі ресурси для утримання всієї інфраструктури підприємства. Також в умовах підвищення валютного курсу і через зупинку роботи частини українських підприємств, виробників реагентів, собівартість підготовки водопостачання – зросла в рази. Реагенти – імпортні, логістика порушена, завезення їх невеликими партіями… І відповідно, ось ці чинники і збільшили вартість підготовки питної води… Ми вдячні постачальникам, які сьогодні йдуть на поступки і частково надають матеріали в борг, розуміючи ситуацію. Але, насамперед,ми дуже вдячні жителям міста, які вчасно і в повному обсязі оплачують послуги водопостачання і водовідведення, бо саме від цього залежить стабільна робота підприємства. Це наше з вами спільне завдання. Серед приємних новин, хочемо відмітити, ЩО ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ МИ ЗАФІКСУВАЛИ 100% РІВЕНЬ НАДХОДЖЕНЬ. Ще раз ЩИРО ДЯКУЄМО ВСІМ НАШИМ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЦЕ!»

Перший день війни – … перший день роботи
24 лютого 2022 року, коли всі ми прокинулися у новій реальності, на роботу у свій перший робочий день збирався і новий директор КП «Черкасиводоканал» Іван Сухарьков. Так-так, саме перший день війни став для нього і першим робочим днем. Ми запитати в Івана Васильовича: як це було – приступити до роботи В ПЕРШИЙ ДЕНЬ ВІЙНИ?
«Звісно, це було нелегко, але впоралися. Ми оперативно відреагували на початок війни, розробивши план безпеки та першочергових дій. Були сформовані групи бойового чергування на всіх об’єктах комунального підприємства і вони в перший же день приступили до чергування. Не відбулося ніяких зупинок у виробництві. І зараз ми працюємо у повному обсязі і режимі, надаємо всі необхідні послуги споживачам, реагенти є, всі служби працюють. Також ми підготували план дій на випадок аварійних ситуацій, відключення електроенергії. Зокрема, запаслися генераторами для альтернативного водопостачання. І надалі продовжуємо всі планові ремонти на об’єктах. Тобто, як і раніше, працюємо плідно та активно! І я б хотів побажати у цей святковий для водоканалу день ВСІМ ПРАЦІВНИКАМ найголовніше – миру, здоров’я, щастя, добробуту їм та їхнім родинам, і всім НАМ – ПЕРЕМОГИ!»
Ми також приєднуємося до побажань і впевнені, що ПЕРЕМОГА – вже не за горами! А Вам, наші шановні споживачі, дякуємо ще раз за Вашу підтримку і своєчасно сплачені рахунки!

Працюємо для Черкас! Працюємо для кожного з Вас!
Залиште свій відгук
Хочете долучитися до обговорення?Спробуйте!